Notiek ielāde
1.1. Līgums nosaka noteikumus par programmas Capella izmantošanu, kas tiek nodrošināta Klientam un Lietotājiem kā abonements.
1.2. Līgums attiecas uz visu sistēmu un tās komponentēm.
1.3. Produkts tiek piegādāts ar vienu datubāzi, ja vien nav panākta cita vienošanās.
1.4. Līgums nepiešķir īpašumtiesības uz programmu, bet tikai lietošanas tiesības licences ietvaros.
Autortiesības un ekskluzīvās tiesības uz Produktu pieder Capella Solutions.
3.1. Piekļuve tiek nodrošināta caur internetu ar lietotājvārdu un paroli.
3.2. Produkts tiek sniegts “kā ir”, esošajā funkcionalitātē.
3.3. Produkta izmantošana nozīmē pilnīgu piekrišanu līgumam.
3.4. Ja abonements netiek apmaksāts 5 darba dienu laikā, piekļuve tiek bloķēta.
Pēc 120 dienām dati tiek neatgriezeniski dzēsti.
3.5. Klients ir atbildīgs par visu savu Lietotāju darbībām.
3.6. Personas datu apstrādi regulē atsevišķa Konfidencialitātes vienošanās un GDPR noteikumi.
3.7. Individuāla līguma gadījumā tā noteikumi ir prioritāri.
4.1. Puses ir atbildīgas saskaņā ar Latvijas un ES likumdošanu.
4.2. Izstrādātājs neatbild par zaudējumiem, kas radušies Produkta kļūdu vai atteices dēļ.
4.3. Atbildība ierobežojas ar kļūdu labošanu, ja tas tehniski iespējams.
5.1. Produkts var saturēt kļūdas. Izstrādātājs apņemas tās labot saprātīgā termiņā.
5.2. Precīzs labošanas termiņš nevar tikt garantēts, jo darbība ir atkarīga arī no trešo pušu sistēmām.
5.3. Ja nepieciešama jauna funkcionalitāte, tas nav uzskatāms par kļūdu. Tās izstrāde ir iespējama par atsevišķu samaksu.
5.4. Klientam var tikt nodrošināta demo piekļuve iepazīšanās nolūkos.
5.5. Līguma 3. nodaļas noteikumu pārkāpšana atņem tiesības uz garantiju un atbalstu.
6.1. Atbalsts ietver kļūdu labošanas darbus, atbildes uz jautājumiem un problēmsituāciju analīzi.
6.2. Atbalsts tiek sniegts caur Capella čatu, e-pastu info@capella.lv vai tālr. +371 25144207 darba dienās plkst. 10:00–18:00 (GMT+3).
6.3. Paziņojumi par jaunām versijām tiek sniegti abonementa ietvaros.
7.1. Produkta kļūdas vai to labošanas termiņi nav pamats atmaksai.
7.2. Atmaksa netiek veikta, ja Klientam pirms pirkuma tika nodrošināta demo piekļuve.
7.3. Netiek atmaksāti līdzekļi par jau beigušiem abonementa periodiem.
7.4. Citās situācijās Klientam 14 dienu laikā pēc apmaksas ir tiesības iesniegt pieprasījumu uz info@capella.lv. Izstrādātājs pieņem lēmumu 14 dienu laikā.
Atmaksa tiek veikta, atskaitot banku un maksājumu sistēmu komisijas.
Datu apstrādi regulē atsevišķa Privātuma politika, kas ir šī līguma neatņemama sastāvdaļa.
9.1. Noteikumu pārkāpuma gadījumā Izstrādātājs var vienpusēji izbeigt līgumu.
9.2. Līgums stājas spēkā no publicēšanas vietnē https://capella.lv/Documents/UserAgreement un darbojas līdz jaunai redakcijai.
9.3. Jauna redakcija stājas spēkā ar publicēšanas brīdi.
9.4. Atsevišķa punkta spēkā neesamība neietekmē līguma pārējo daļu.
9.5. Līgums attiecas uz visiem atjauninājumiem abonementa periodā.
Šis līgums tiek regulēts pēc Latvijas Republikas un Eiropas Savienības tiesību aktiem.
Visi strīdi izskatāmi Latvijas kompetentajās tiesās.
Capella Solutions
E-pasts: info@capella.lv
Atbrīvojiet savas finansiālās iespējas, izmantojot neizmantotās iespējas